Igår blev jag utlåst:(

Efter middagsmåltiden igår skulle jag ta mig ett rök tillsammans med en promenad. När jag kom tillbaka hem så var det ingen hemma och inga nycklar hade jag med mig. Det hade blivit kallt straxs innan rökat så jag kunde inte vänta på att någon kom för att öppna.
     Stället tog jag bussen hem till min fina tjej - tur nog så fanns busskort i kavajfickan och det finns duglig kollektivtrafik vid mitt hem. 
     Istället för läxor så blev det mys. Vi somnade kl. 17:30 och vacknade sedan 21:30. Det blev en tuplur mycket längre än tänkt minnst sagt. Det var skönt att ligga i min flickas famn, hålla om henne och pussa på henne.


Här är min fina tjej. Bild: SAMSUNG L700


Kommentarer
Postat av: Elin

AAW :D va gulligt! Jag får nästan en tår i ögat :P

2009-04-29 @ 15:54:57
URL: http://enpaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0