Alkohol torsk och duktig på sex

Ville vara med min BF för en gångs skull. Det blir minimerad umgänge, nu när har Risto brud. Det är mycket VP (Varning för Parning) som gäller. Och deltagning är uteslutet=).

Öl blev det av att dricka ur burk, vid Ristos hem, samt vid ett bord med poker spel.

Hemma hos Risto blev det fylla och dopamin i det sociala spelet. Jag chokerade Mor hanns med att säga "Skulle du inte vara stolt om Risto var duktig på knulla, med sin tjej?". Och det ännu mer tabubelagda "Och om din dotter var det också, med sin partner?". Men hon bara generades och bad mig slutaXD.

På pokerbordet blev det inte mer än fyra händer förän pengarna var slut. Men kul och annorlunda var det att prova något nytt och okänt.

Fylla blev det mycket! Jag satt ganska tyst och stirrade i bordet. Men hjärnaktiviteten var enorm. Vilka fantastiska tankar man får av alkohol torskeri! Vore underbart om jag kunde instalera en bandspelare i hjärnan. Tänk vilken bra komunikation det går att åstakomma mellan det undermedvetna och det medvetna då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0