Drömlista

Drömlista


Mikael Aleksi Miettunens drömlista:

Datum: torsdag den 17 december 2009
Datum för kontroll: måndag den 17 maj 2010

      Ta kurs för säker motorsågs hantering

      Anställd skogshuggare instruktör (kille med motorsåg) på ett skogsbolag som

      Fast anställning

      Bli socialt bekväm

      Älska mig själv

      Älska andra människor

      Hela förstörda relationer

      Hitta nya vänner

      Behålla nya vänner

      Behålla gamla vänner

      Bo i en trevlig lägenhet

      Mästare på att arbeta utifrån mina egna förutsättningar

      Duktig på att få nya människor att tycka om mig

      En eller flera flickvänner som jag tycker om och respekterar

      Glad över vardagliga ämnen

      Lugn inför svåra utmaningar och hanterar dem väl

      Gentleman i alla situationer – speciellt hotfulla

      Kurs för att bli en äkta gentleman

      Flörtig med alla på en trevlig nivå

      Tacksam för familjen

      Lära sig muntlig självförsvar (snabb i käften)

      Skriva tre timmar om dagen

      Läser otroligt mycket

      Mästare på studieteknik

      Träna minst tre gånger i veckan

      Promenera 40 minuter varje dag

      Sover fantastiskt bra

      Minskad överkonsumtion av till tugg som tobak, kaffe, godis o.s.v.

      Duktig på livsmedel

      Duktig på matlagning

      Finsmakare av vin, te (och kaffe)

      Guru på samlag

      Pratar och sjunger ryska

      Arbetar kontinuerligt och framgångsrikt med självrespekt

      Stå upp komiker uppträdanden

      Känner inget hot från personer med högre självkänsla

      Hanterar farliga människor med lugn

      Kissar mer sällan

      Dricker inte kaffe så ofta

      Tacksam för livet

      Har många goda vänskapsrelationer

      Har många goda vänskapsrelationer med personer på bestämda platser

      Nöjd över tillvaron

      Får besök från nära och kära

      Väljer rätt människor att umgås med

      Självkänsla

      Coach för personlig utveckling

      Planerar min ekonomi

      Modern och bekväm klädstil

      Handlar mat ansvarsfult och med omsorg

      Ser inte ner på mindre attraktiva och socialt utsatta människor

      Tänker positivt

      Inte offer för omständigheterna eller något annat

      Aktar mig för det som är dåligt för mig


Kommentarer
Postat av: henrik

vilken fin drömlista. i like.

2010-01-14 @ 21:41:52
Postat av: Mcbaravarabarn

Kan du ge dig fan på!

2010-01-15 @ 17:21:38
URL: http://mevagodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0