Fredags visualisering

Strax ska jag göra ett jättegott mellanmål åt mig, som jag äter med kärlek.

Där på ska jag skicka ett välskrivet och välformulerat, e-post till någon. Och det kommer kännas bra när det går så bra och så fort.  

Därefter ska jag med mätt och belåten mage skriva lite studieteknik, under 40 minuter med ett äkta léende i ansiktet.

Sedan ska jag blogga med hjärta och själ vilket som gör mig väldigt glad. Och någon läsare kanske kommer skriva en liten uppmuntran, som gör mig mycket belåten.

Efter det ska jag ta en lång promenad. Jag kommer bli uppiggad av att känna den friska och kalla luften som paserar mitt ansikte och mina lungor. Mina ben kommer bära mig lätt och smidigt fram på vägen, som en balerina på den stora scenen.

När jag kommer hem känner jag skönheten med att få vara i ljuset och vämen. Hur lycklig jag är som kan komma hem till en mjuk och välformad soffa. Maten eller tilltugget kommer göra både min mage och själ mycket belåtna.

Till sisst ska jag lägga mig med ett äkta och gott léende i ansiktet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0