Lever jag det liv jag vill?

Om jag hadde tre månader kvar att leva,
skulle jag vilja leva på detta sätt:

Dessa sista tre månader skulle jag vilja leva i harmoni med min mamma och hennes sambo, mina syskon och styv syskon. Och jag skulle vilja vara den socialt bekväma killen, som älskar sig själv och alla andra. Den som inte jagar fitta, utan låter den komma självmant.

Det viktiga skulle vara att folk tycker om den bästa sidan av mig, och att jag får framhäva den. Att jag får dem att skratta och att de söker sig till mig av god vilja.

De viktiga människor och relationer jag har är mamma och syskonen, min BF (Risto) och hans familj, mitt förlorade X och hennes familj, mitt "bollplank" och min "rådgvare".

Negativa fenomen som jag skulle välja bort är ältandet av separationen mellan mig och mitt X, oron av vad andra ska tycka om mig, oron för framtiden och rädslan för kvinnors sexuella frihet.

Det som egentligen är väsentligt är att jag har mat, värme och husrum. Samt att jag är den jag är den jag är ämnad att vara. En socialt bekväm kille.

Arbete som kan ge något existentiellt till andra, skulle jag kunna genomföra dessa sista tre månaderna av mitt liv. Altså knappast något skit jobb som CallUpp.

Resa skulle jag definitivt göra, för då kan jag para mig med extra många tjejer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0