Tio fullständigt fantastiska saker om mig

  1. För det första så kan jag det vackra Finska språket flytande

  2. För det andra så tycker jag om att lyssna på Finsk musik

  3. För det tredje så skäms jag inte för att spela Finsk musik för mina vänner på fester

  4. En annan sak som är fullständigt fantastisk om mig, är att jag för det mästa skrattar åt alla de elaka, dumma och fåniga saker som jag gör och säger

  5. Ännu en sak som är fullständigt fantastisk med mig, är att jag ser jävligt bra ut

  6. Folk tycker att jag är fantastisk, för jag gör fantastiska saker som att promenera ute i skogen

  7. Jag står för att min stil är udda och fantastisk

  8. Ett annat exempel på att jag är fullständigt fantastisk, är att jag håller mig lugn och optimistisk i många nedgångar

  9. Flera gånger i månaden lånar och lämnar jag tillbaka böcker, som jag aldrig läste

  10. Ett sista exempel på hur fullständigt fantastisk jag är, är att jag är nyfiken på nya insikter och kunskaper om livet och dess möjligheter.

Kommentarer
Postat av: Becca

Kan du inte lägga upp någon bild på din outfit någon dag? :-) Vore kul. Jag gillar sånt.

2009-12-03 @ 21:23:14
URL: http://rebeccaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0