Frukost, förmiddag och lägenhet

Vaknar kl. 10:00 för att kolla på Malo von Sievers bokklub på tv4. Unde reklam tiden kokar jag gröt och gör mackor. En ordentligare frukost jämnfört med kaffe och kaka.

Men smutta på förmiddags kaffe och äta kaka blev det också. Det är onsdag, "lill-lördag"! Så idag kan jag gölra vad jag vill. Började blogga lite. Surfade efter lättja och kollade nya bloggar.

Medans tiden gick mot eftermiddag, så var min situation oförändrad. Tills jag får veta att jag har möjligheten att fixa egen lägenhet! Även om allt lades fram på silverfat så är jag ändå tvungen att söka lägenhet själv:(. Inte kul. Men det är nödvändigt. Mörkret har nu börjat falla på dagen. Alt för tidigt som vanligt!

Lägenheten ska vara jävligt tråkig som ingfen vill vara i länge, men den ska ha ett hemligt rum. Om jag får en lägenhet som jag tänker på (hall som går till toalett, vardagsrum och garderoben som leder till sovrummet likt vardagsrummet, ett jätte stort sovrum) så ska det vara ett tråkigt bord med fyra ben i vardagsrummet, med en skrivmaskin på, samt några uppfällbara, omekväma stolar, som man kan hämta från garderoben som går från hallen till sovrummet. Ljusa väggar, med ytteterts diskreta blommmotiv på, och utan planger och dylikt. Möjligtvis kan jag tänka mig en bladrik växt som är lika hög som mig själv. 

Det hemliga rummet kommer vara hemligt!


Bilder från dagen


Malo von Sievers förmiddag



Böcker att läsa





Ganska härligt ändå! Att bli vuxen altså




Egen lägenhet jävla hora!





Söka lägenhet är kul själv... suck!





Macka till fruckost





Fortsatt förmiddag på eftermiddagen
 




Goda mackor




Slaskig gröt till frukost


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, det skulle kunna fungera med din lilla plan om ballonger i lägenheten. Men tror inte det ;D

Jag ska ha en ny lägenhet så är det bara . Bort från slummen !!!!! usch :P

NY och fin lägenhet i stan eller på brynäs =)

hörde att du ska flytta , hur går det med dom planerna då? Hur ska du ha råd med det ? =) / Elin

2009-11-25 @ 23:30:48
Postat av: Mcbaravarabarn

Klart det funkar! Du kan använda något annat som tar mycket platts.



Ofta ni bor i slummen då! Bästa stället där ni bor vetu! stan och brynäs är bajs.



Hörde eller läste du att jag skulle flytta!=D Jag vill inte säga hur jag får råd med det.

2009-11-26 @ 13:26:09
URL: http://mevagodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0