Internet konton - Ointressant igen

Återigen har en känsla av äckel fallit inför alla internet konton jag har. Det ligger en stank av meningslöshet över mitt skapande. Troligtvis kommer äcklet och meningslösheten ifrån bristen av uppmuntran. Alla internet konton är bara som en mulen dimma på en tyst förmiddag. (om man ny tycker att det är dystert).


Det handlar om att jag inte vill bli sparad på internet. Att det jag gör och säger kan folk kolla tillbaka på i framtiden. Även om jag skulle tycka att det var roligt att se allt man gjort under intenet "kariären", så vill jag inte att andra ska kunna göra det.


YouTube kontot tog jag bort för några veckor sedan. Jag ville inte skylta ut mig längre.
     Facebook känns bara som ett desperat  försök till nätvärk. Det är sällan någon skriver till mig.
     MySpce sidan har jag inte gjort något på. Desutom så verkar hela MySpace helt cp med sitt upplägg. Hur svårt ska det vara att hitta det man letar efter? Och så fick jag virus från någon tyska!
     Twitter hade jag i början av våren 2009. Men det sög ju kuk på en gång!
     Det är t.o.m. så att det snart är dags för att ta bort msn igen! Jag har fan fått nog av att inte ha tillräckligt med folk att prata med. Och när jag väl pratar med några. Så vill jag göra något annat.
     E-post adressen ska bost den med. Men jag ska fixa ett nytt. Det är bara det långa namnet som jag stör mig på.


Det var någon kärring på TV som nyligen skrivit en bok om, jag tror det var status, där hon påstår att kontakt oberoende är status. Jag tror att hon kan ha rätt. Visst är det stressande att vara uppkoplad. Speciellt när någon så sällan kontaktar en. Så varför inte ge oberoendet ett försök?
     Vid lite eftertanke kan jag svagt minnas en eller flera perioder när jag varit oberoende av den kontakten med andra. Men då hade jag samtidigt träning och skola i full rulle på kontrolerad nivå. Fast det kan vara så att båda delarna hjälper hålla varandra igång. Så varför inte bara släppa det?




Sug min kuk Bill Gates!




P.S. Roligt att folk ibland tittar in på bloggen! Specielt att det varit minst en besökare varje dag. Micket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0