Kraven gjordes för många ändå

Fan jag trodde att jag hade koll. Koll på att inte ta på mig för mycket åtaganden. Att jag kunde låna en mängd böcker och filmer, planera träning och annat på skemat. Men fan det blev för mycket ändå! Jag vill inte ta i något! Inte änns det viktigaste. Min första egna lägenhet! Fan ska jag sabba detta?

Nej jag måste vädra ur mig detta. För egentligen är det bara bagateller. Som vanligt. Det blir nog så när man är ensam som jag. För jag skulle kunna lägga undan alla böcker, träningskläder och instrument från min åsyn. Och bara focusera på det väsäntliga för min framtid. Men det är jobbigt. Jag är bara barn. Som aldrig fick vara barn. En kille med låg självkänsla. Men det ska nog gå.

Nu ska jag till affären och åter igen bryta min ekonomiska tränd inte-köpa-något-onödigt tränden nämnligen. Det blir två kalla öl och ett cigg packet.

Har dom föresten tagit bort EN ciggaret ur askarna nu? Helt CP (inget fel på CPn, Funderar faktiskt på att bli sexpedagog (hora) åt dem i Danmark) att ha ett ojämt tal för helvete! "19 filter ciggareter" Då kan man ju lika järna låta sig bli knullad i munnen, av en flodhäst som inte tycker om en (Family Guy. Ja, ja. Jag vet!).



Man är inte ett dugg märkvärdig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0