Ljudbok, promenader och hämta skrivmaskin samt hundorgasm

Sedan i onsdags var det meningen att jag skulle börjat lyssna på ljudboken "varför mår vi så dåligt när vi har det så bra?" av Nisse Simonson, Bonier Audio 2009. Boken består av tre CD-skivor, en timme långa vardera. Och det hade ju varit så härligt om jag hade börjat lyssna redan i lill-lördags. Då hade det varait möjligt att undvika sträcklyssnandet som jag måste utsätta mig för idag!

Och så hade jag ju varit klar nu till helgen! (Inte för att dagarna spelar roll för mig längre.)

Promenader mellan ljudbokslyssnandet, ska hjälpa mig att undvika sammanbrott.XD. För det där med promenader har en själslig kraft för själen. Den lugnar, ger idéer och insikter! Och viktigast av allt disiplin till att ägna mer tid åt intensivt soffande!

Köpte en gammal skrivmaskin igår för 50:- svenska kronor igår! Från loppis=D! Hur retro-coolt är inte det? Den ska stå på bordet, den ända möbeln tillsammans med stolen till den, i min första egna lägenhet. Bläck-bandet var skit däremot.:( Hoppas att det går att fixa nytt bläck-band på något sätt. En engelsman på ett anikvariat sa till mig en gång att det finns bläck-band att få tag i. Men ta mig fan att jag inte kommer ihåg var! Får fråga honom igen:)

Idag ska Risto hjälpa mig att hämta den med hans bil!=D Fan vad bra att man har folk ändå! För skriv-maskinen väger onödigt mycket för att bäras till, runt och från bussen:P.



Imorgon ska jag med Risto och kolla på en kompis, när han ska åka över sjön med snöskoter.Vilken jävla kille!



Hundjäveln cumade när jag klappade den på magen! Ursh! Spy!

Så där låg hunden förut när jag klappade den på magen för sista gången. Hur kunde jag veta att den skulle cumma? Klappar inte folk sina och andras hundar på magen i allmänhet? Så jävla äckligt! Spydde nästan! Och det luktade! Fy fan! Några veckor senare var jag tvungen att gå ut ur huset, när  hunden kom in i vardagsrummet! Kunde känna sperma lukten i minnet. Ville nästan spy. Helt skakig. Nu vet man ju ungefär hur källarbarn har det i Österrike. Naturalismen är fan en jobbig insikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0