Planeringen

Planeringen blev fakriskt ganska framgångsrik! Kan man tänka sig att man erkänner det för sig själv:) Även om det inte blev väldens bästa och tjusigaste format på programmet "Word 'kuksug' Pad".

Boken "Lättlärt" som jag gjort en läsplan för färdigt, handlar om studieteknik. Den ska jag använda som grund för fortsatt läsning om livsåskådning.

Efter studieteknik studierna kan jag studera och skriva om annat intressant. Konflikter, självkänsla och sex är sådant som intreserar mig.

Idag är jag för bondig för att kunna läsa ut en bok, utan att vilja förslava mig till arbetarklass. För jag har inte riktigt lärt mig hur man studerar på en hälsosman nivå.


Inte mina bilder!



Boken om studieteknik som jag ska studera.





Foto: Skanpix - typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0