Skrivmaskin, gym och mat

Vi hämtade skrivmaskinen för några timmar sedan. Åkte med den hem till mig. Synd att bläckbandet inte fungerar bara. Men ska kolla på någon bokhandel om det kan hjälpa mig.

Därefter följde med Risto på styrketräning. Det gick ganska dåligt för mig. Viste inte riktigt vad jag skulle göra. Jag hade ju inget program att gå efter. Även om Risto gav rådet att göra 15st repetioner av varje, så kunde jag inte focusera. Så det blev ändå ganska slött. Fast jag tog i några gånger!:)

Åt lite mat nyss. Stekte överblivet ris från gårdagen tillsammans med lite ägg, och värmde lite julkött till det. Väldigt gott och mättande. Även om det var tredje gången jag åt det IDAG!

Skriv maskinen min:)


Fantastisk mekanism! Synd att man inte har Borderline:(


Gott med risägg och julkött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0