Kvartar hos Emelie

Hej bloggen!
Kvartar hos Emelie nu. Det är fyra killar och fyra tjejer. (Jag kan inte göra något för jag har klippt av min kuk med sax). Vi kollar på film och skämtar med varandra. Det är kul där. Jonas gjorde kladd kaka, men den blev bränd. Men tanken var jättegullig. Dom fixar vattenpipan nu. Jag är i en annan lägenhet på samma plan som där Emelie bor. Jag blev svettig efter att Johan brottades med mig. Så jag ska bajsa en "upper decker" och duscha i hanns lägenhet.

Dagens fråga: Hur länge kan man hålla någon ansvarig för hennes handling?
Hej då bloggen!!!
!!!SUG MIN KUK!!!
Feting abboren vetu!

Bild: Min JVC

Kommentarer
Postat av: Pär

Hur länge kan man hålla någon ansvarig för hennes handling?

- För vilkens handling?

2009-10-28 @ 23:05:18
URL: http://parbie.blogg.se/
Postat av: Mcbaravarabarn

Vilken handling som hälst.

2009-10-29 @ 17:26:42
URL: http://mevagodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0