Reklam TV kan suga min kuk

Reklam TV kan suga min kuk! Det får fan vara nog med alla reklamavbrott. Kan man inte få kolla sina program utan några jävla skit reklamer? Sug min kuk era jävla hjärn tvättare. Ni har inte mer moral i er än vad kvinnoförnedrande kulturer har!

Jag kommer fan inte ens kolla på Idol finalen, för jag vet var Peter Gide kommer säga "Direkt efter reklamen" innan det intressanta. Inte för att den finalen skulle vara intressant. Men det skulle vr treveligt att kolla på med vänner, utan reklam. Sug min kuk!

Fan ska man kolla på reklam TV överhuvudtaget? SVT erbjuder program av mer inteligent inslag än förnedrings TV. Kommer inte det man vill se så kan man kolla på internet SVT Play t.ex. Och har jag inte rätt i att reklam TV också publicerar sitt material på internet? Så om ni vill kolla på CP program som...vad fan har dom nu som liknar Big Brother, Paradice hotel och Wipe out. (Så jävla allmänbildande)

Youtube är fan bättre än reklam TV! Dom har massor av inteligenta och kunniga debattörer och skapare där! Och man behöver inte bli avbruten av jävla-homosex-reklam! Behöver man göra något så är det bara att pausa. Inte köpa nån jävla box till TVn eller TiVo (fan det nu är). Tryck Paus. Bajsa. Tryck play. Helt utan reklam.




Reklam TV kan fan suga min kuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0