YouTube stängde av ljudet

YouTube stängde av ljudet till min nya film (Tar snus). Jag hade använt mig av inlednings musiken till TV serien "Twin Peaks". Det gick inte många sekunder innan youtube hade stängt av ljudet. Det var synd för jag tyckte att filemen var en av mina bästa.

YouTube verkar vara CP nu också. För de tippsade om att jag kunde använd den s.k. AudioSwap istället. (Det är deras gratis musik som kan ersätta upphovsrätts skyddade filer.) Jag valde en helskön låt och skulle publicera. Men då meddelade YouTube att klippet redan hade bett om att ljudfilen skulle bytas. Det var ju det jag hade gjort ju!

Inte bara att YouTube är CP på det sättet just nu. Men det är något fel med starsidan nu också! Rubrikerna skär sig i varandra.

Ett annat problem med YouTube - fast det är mitt fel - är deras kanal förbättring. Man kunde nämnligen instalera förbättringen under sommaren. Men jag hade ställt mig skeptiskt till det, för jag inte förstått vad det var. On nu när jag vet vad det är och vill ha förbättringen, så finns den inte kvar. Man ska in på "Redigera kanal" på sin kanal, och acceptera inställningen. Man jag hade avböjt det i min skepptiska fas. Och nu finns den inte mer. Jag får lov att be YouTube om hjälp.



Bild: http://lansingnote.seesaa.net/upload/detail/image/Twin20Peaks(OST).jpg.html
YouTube Google
Bild:http://www.gardelonline.com.ar/por-que-google-compro-youtube.htm


Ursäkta mina oproffsiga källförtekning till bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0