Blev ingen flim klippning!

Skulle få klippa och klistra lite med Final Cut Pro idag. Men det blev inte av för att personen-som-skulle-visa-mig-hur-man-gör inte var på platts. Jag fick höra att han skulle komma senare. Men jag orkade inte vänta, för jag var trött av dagen.



Ni kan kolla på de filmer jag luckats få ihop på youtube. Sök på Art of trash, Morningboy, 51 things och/eller Flugpapret.

Bilden togs där jag står
En kompis tog den här med mor sinns kamera en dag. Bilden tagen i
ett, delvis, annat sammanhang

En konstnärlig sida av mig...

Kommentarer
Postat av: Pär

Kul att se en konstnärlig sida av dig!!! :)

2009-09-17 @ 22:50:59
Postat av: Mcbaravarabarn

Tycker jag också! Har du någon blogg?

2009-09-18 @ 10:44:17
URL: http://mevagodo.blogg.se/
Postat av: Pär

Svar på din fråga:

Tyvärr har jag inte det, men jag kan fixa det. Så kan vi dela med oss av varandras intressen. Man kan ju vara bloggvänner. Eller hur?

2009-09-18 @ 20:58:21
Postat av: Mcbaravarabarn

Låter bra det Pär. Fixa dig en blogg så blir vi bloggvänner och delar varandras intressen.

2009-09-20 @ 16:19:25
URL: http://mevagodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0