PowerDirector 5 kan suga min kuk!

PowerDirector 5 (PD5) kan suga
min kuk! Vet du varför?
För att den suger kuk!

PowerDirector 5 (PD5)
PowerDirektor är det "film-redigerings-program" som jag fick med min sura JVC videokamera, när jag köpte skiten.

Grejen är att PD5 är suger MER kuk än Windors Movie Maker!!! Och som almänt känt så suger den sistnämnda jävligt mycket kuk.

Att suga kuk
Att PD5 suger så mycket kuk beror på att den inte gör som jag vill!

När jag skulle formatera om/konvertera/göra om video filer till det format som Windows Movie Maker och Final Cut Pro känner igen (varför i helvete ska jag behöva göra det föresten!!!??? kameran kostade fan mycket), så blir inte filerna den kvalitet eller storlek som de andra.

Vad jag menar är att när jag "gör om" en video fil som är 17 sekunder lång till filformatet AVI så blir den flera gånger mindre i storlek. Och sedan när jag "gör om" en annan video fil som är 17 minuter lång så blir den flera gånger större!!!!

Vad fan är grejen? Ska det vara så jävla svårt att "göra om" videofiler till ett sorts filformat. Utan att de blir helt oförutsägbara jävligt sotara eller jävligt små

 

 

Sug min kuk PowerDirector 5!

Samma den där jävla JCV fittan! Sug min kuk!


Kommentarer
Postat av: Pär

Onda ord ifrån Mcbaravarabarn!!!!!!!

2009-09-28 @ 15:22:17
Postat av: Mcbaravarabarn

De är aven sanna:)

2009-09-29 @ 21:23:51
URL: http://mevagodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0