Scemalagda dagar!

Äntligen ska jag börja med schemalagda dagar. Det blir sällan mycket gjort om jag inte har scemalagt det jag ska göra. Men nu ska det bli ändring! Tillsammans med scemalagda dagar blir det effektivt att följa och pricka av "att göra lisan" dag för dag.



Bild: Scannern hemma (hp psc 1210 all-in-one)


Som ni ser så har jag redan börjat. Det gick inte bra att söka jobb, för jag var arg över något :-D. "Roman" innebär att jag skriver läslogg (Älskad, saknad av J.C. Oates), och det gick ganska bra, jag vet inte riktigt hur man ska göra och jag kommer publicera dem snart. Snart ska jag klippa lite film (konstfilm)* här hemma hemma, med W MovieMaker!!!  Stavgång därefter ser jag fram emot. Och tills sist, för att avsluta dagen, så blir det teater med tillsammans med några stycken från min skrivarverkstad. Det sistnämnda ser jag fram emot!

konstfilm* Kolla mina konsfilmer på mitt YouTube konto: http://www.youtube.com/user/vadsigerdu


Kommentarer
Postat av: Pär

Ska försöka fixa blogg ganska snart. Går till biblioteket just nu och lånar internet. Men mitt internet hemma fungerar nog snart.



Har en ganska personlig fråga, du behöver inte svara om du inte vill. Men jag undrar om du är bisexuell?

2009-09-21 @ 18:30:50
Postat av: Mcbaravarabarn

Jag väljer att inte svara på din fråga i dagsläget.

2009-09-22 @ 09:42:32
URL: http://mevagodo.blogg.se/
Postat av: Pär

Okej, då ska du inte göra det. Men finns det en anledning?

2009-09-23 @ 09:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0