Vem är Pär? Och vad vill Pär?

Jag fick min andra kommentar till bloggen någonsin idag! Det var någon som kallade sig Pär. Pär tippsade om att jag gärna skulle skriva på svenska, för att min engelska stavning inte var korrekt. Eller att jag skulle "fortsätta och plugga järnet". (Så stavningen antar jag).

Men vem är denne Pär? Och vad vill Pär?

Är Pär någon som jag känner? Jag känner ju ingen Pär. Är det någon av de få som borde känna till min blogg som bara kallar sig Pär? Eller en främling som på något sätt stött ihop med min blogg? Även om jag blockerat funktionen att det går att använda sök motorer, och genom det hitta något av mina inlägg. Hur kunde Pär hitta mig?

Vad ville Pär med sin kommentar. Hanns kommentar om mitt inlägg "Fuck Microsoft 2007" 9/9-2009, var inte inriktad på dess budskap. Utan språket. Ville Pär håna mitt budskap i inlägget, genom att noncalera det, och istället påpeka något som inte har med saken att göra?

Fast man ska inte tro negativt om människors gärningar. Pär måtte ha gett mig konstruktiv kritik på mitt språk. och det tackar jag Pär för! Jag tror att det var det Pär ville.

Men hur har Pär hittat mig? Vem är Pär?

När jag ställer dessa frågor, kan jag inte tro att Pär gav mig konstruktiv kritik.

Men jag ska försöka! Det lär inte löna sig att vara paranoid.


Pär är någon som gav mig konstruktiv kritik



Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0