Blogga med seg dator?

Läste någonstans att en bloggare går i försvar för sin efterblivna hobby. Bloggaren blev anklagad för att bloggande inte är något av värde, och att vem som helst kan göra det. Men då svarade bloggaren: folk läser ju skiten som jag skriver, så visst måste det ha ett värde. Och bloggande tar tid, det ska skrivas och bearbetas samt laddas upp blider.

Men vad fan ska jag blogga för? Min dator är feting seg! Har inte en webbcam för mina bilder utan en videokamera med möjlighet till att ta bilder som är av webbcam kvalitet. 

Fast det jag skriver har ett värde. Men inte nu. De texter jag skrivit måste sparas och senare bearbetas. Något som jag förövrigt har tagit på mig nu igen. Författar drömmen.

Så jo-vars så ska det bloggas. Det är ett bra alternativ för att sunka framför amerikanska TV program.


Kommentarer
Postat av: kallo & madde

Denna bild fångar din personlighet.

2010-01-14 @ 21:39:58
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

blogga på!

2010-01-14 @ 21:53:41
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Mcbaravarabarn

vist fångar bilden min personlighet mina turr turr duvor små:P

2010-01-14 @ 22:04:29
URL: http://mevagodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0