Fler läsare väldigt roligt:P

Har sett att på sistånde så har statistiken på besökare gått från "typ" 3 om dagen till "typ" 6 om dagen. Förra veckan hade jag två dagar med 10! besökare. Det är roligt att se bloggen växa.

Undrar vilka besökarna är. Är det folk från fejsbook? Eller folk som hittat bloggen på slump? Hoppas att folk börjar kommentera mera. Så att jag får lära känna läsarna.

Ett steg jag kan ta för att lära känna läsarna/besökarna, är att ställa frågor.



Bakgrund:

Jag har "Mirakel kit" till mina naglar. Det är oljor och salvor som gör att naglarna blir starkare och växer längre. Från början var det meningen att bara få ännu finare naglar (mina är redan urtjusiga). Men nu funderar jag på att fixa långa och dekorerade istället. Så som kärringar brukar ha.

Frågan är: Är det ogenomförligt för mig som kille att ha feminima (långa och dekorerade) naglar?



Bild: från google sökning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0