Lite avunsjuk på dem som är trygga med sig själv

Har ni läst bloggen om paret som lever ett vanligt familjeliv med två barn, och samtidigt ett hemligt öppet sexuellt förhållande med andra människor?

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.91530

I ett av de senaste inläggen, berättar de att de varit två par och en älskare/älskarinna (fem stycken) som kunullat som kaniner en hel helg! Och inte nog med det, utan det var bara försmak av semestern som de skulle på allihopa i Teneriffa!

Man känner direkt att det är något som saknas i ens liv. Varför får man inte själv göra så? Varför får man inte ens sätta på någon litte då och då. Alla inpräntade negativa begränsiningar som samhället matat in i en kommer fram. "Nej, du får inte ha kul. Du ska bli en misslyckad akademiker. För det är du som har valt att gå den sura vägen genom livet". Men jag ska bara säga en sak till det begränsande medvetandet.

Jag är fantastisk. Människor älskar och respekterar mig. Jag utstrålar karisma, charm och stil. Att prata med mig är ett privligeum. Jag sätter mig högt över alla omkring mig. Jag förtjänar det bästa världen har att erbjuda.

Vi duger alla som vi är. Vi måste bara låta den sidan komma fram inför oss själva och andra. Genom att leva i nuet. Det är då man får fitta respektive kuk. Både Jesus och Budha visste det. De var bara för coola för att bry sig om penetration och svettlökar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0