Ny outfit och fotölj

Här nedan kan ni se mig i min outfit som jag betalade skamliga 2.200kronor för, samt en fotölj för 100kronor. (hemma hos mamma min).

Jag tycker det är en härlig kontrast mellan idioti och logik.

Det idiotiska med att köpa en outfit för över 2.000kr är just att det är dyrt; för ett; social fall; som mig. Plus att den var snyggare i affären; klart att den var. Carlings kan suga min kuk! Det går att köpa mycket mat och kläder för den summan. Jag borde vetat bättre. Men jag var så inställd på självförbättring (få fitta), att jag inte tänkte mig för. Desutom är jag så patetisk att jag troligtvis kommer växa ur kläderna innan självförbättringen (fixad fitta). För min natur ligger på fotöljen.

Det logiska är fotöljen för 100kronor. Den är fantastiskt skön. Behöver inte säga något mer.


Vill hem till ensamheten och bli fet av kaffe och vit bröd. HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0