Nytt liv

Delar av mitt liv som jag är stolt och glad över

  • Att det ändå finns folk som jag kan prata med på bussar, stan och random ställen.
  • Att jag försöker göra det som får mig att må bättre
  • Att de flästa friska människor är glada över att få träffa mig.

 

Delar av mitt liv som jag är trött och deppig över

  • Träffar sällan nytt folk och de jag redan jag känner
  • Blir sur och dömmande när andra har roligt
  • Att jag sitter på soffan hela dagarna istället för att ta tag i mitt liv


Det är dags att begrava det negativa i mitt liv! Det får vara slut med det begränsande medvetandets makt över mitt liv. För nu ska jag bli den jag är ämnad att vara.

En kille som är spontan och glad. En kille som tar tillfället att prata med vem som helst, var som helst. Säger JA till det som är bra, och NEJ till det som är mindre bra. En kille som är modig nog att våga välja kärlek. Någon som provar nya saker, behåller det som var bra och andvänder alla erfarenheter till framtiden.


Kommentarer
Postat av: anonym

Sök efter någon trevlig tjej då, så att du slipper vara ensam. Någon runt dig måste du ju gilla :P

2010-02-04 @ 21:29:08
Postat av: McBaravarabarn

Det finns så få människor runt mig. De som finns är det BVV (Bara Vara Vänner) överkommelse med. Men som tur är så håller jag på att fiska efter nytt folk. Även om det går trögt så händer det grejer:) Fast inte så mycket:( Jag är för bekväm av mig.



Känner jag dig "anonym" föresten?

2010-02-06 @ 14:33:58
URL: http://mevagodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0