Tack för ett härligt kalas Carro!

En tjej kompis hade sin 18 års fest igår. Alla (förutom en) verkade ha väldigt roligt. Garbbar och tjejer från Gävle, Falun och Sthlm pratade och skämtade med varandra. Hemligheten är att mingla runt med alla som är där. Även de som verkar läskiga. För det är de läskiga som är extra trevliga.

"Regler är till för att brytas" sade Jesus efter att ha smiskat en prostituerad på skärten. Och det sade min öl mamma Backman också=D. Därför var det ett ypperligt tillfälle att bryta 30 dagars nyckterheten på den sista helgen. Tack grabbar som ammar mig med öl! För än så länge behöver jag alkohol för att släppa fram min storhet. Men när jag tagit ordentligt ansvar för mitt liv så ska jag nycktra och härja mer än någon annan!

Har bara Google bilder att bjuda på. Men
hade det varit jag som varit städare på den
här bilden, så hade jag haft en snus i mig



Bild källa: http://2.bp.blogspot.com/_pzH920FnLRA/SYyuMdl6PkI/AAAAAAAAAzQ/qsExpV2-vw4/s400/st%C3%A4dtant.bmp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0