Förlorat och återfått mig själv

Det var en av filosoferna från Antiken som sade att ett barn är naturligare ju mer nyfödd det är. Sedan blir man allt mer förstörd av omgivningen.

Detta stämer med mig... Okey jag har fortfarande ställningen att dumma människor ska hålla sina åsikter för sig själva (Ta bort våran röst rätt eller utbilda oss!) Men det stämmer ju att jag valt mitt liv som social-fall, röker och äter stressframkallande mat. Medans jag som barn kunde sova likt en kung. En kung som jag, och alla andra människor egentligen är.

Nu ska man vara aktiv och produktiv. Två ord som förstör både oss själva och våra förutsättningar för liv på jorden. Sug min kuk! Jag ska ligga på min soffa medans slavar står i kön på ica. Vänta bara tills jag fixat en "Blood Dator" (Från uttrycket "Blood Diamond" = Konflikt stöttande diamanter. Det jag menar är att det kan vara jävla massa blod bakom våra datorer och elektonik i övrigt.) Då ska jag beställa hem allt skit jag ändå får för mig att inhandla.

Som ung i högstadiet skulle jag ha en DVD spelare inbyggd i mitt soffbord. Bara för att jag skulle slippa ställa mig upp! Numera vill jag vara utan TV! Snacka om upplägg för sexuell frustration!

Samhället har förstört mig. Kommer fortsätta att göra det. Och jag låter det hända! eller...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0