Utveckling

Ställer mig frågan: Hur kommer det sig att jag trots motstånd, fortsätter förbättra mig själv? Vad är det som driver mig att fortsätta göra det som är jävligt jobbigt?

Vägen till lyckan, är en del av lyckan. Men också jävligt jobbig ibland. Man vill bara ge upp. Alla provocerande nya tanke mönster som man måste acceptera för att bli en varm kille. Dessa gör det jobbigt bara. Man vill ge upp. Men trots det så fortsätter man.

Mitt svar är att man vill leva så mycke som möjligt i detta liv som möjligt. Det är något med soffan som gör att man tvingar ut sig själv. Även om det är ens bästa vän. Så vill man ju vara från varandra för att vara mer tacksam för varandra.

Allt jag vill är att kunna vara en varm kille. Som Daniel Westling;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0